Všeobecné obchodní podmínky

 Všeobecné obchodní podmínky Nutriční poradny platné od 1. 11. 2024

1. Úvodní ustanovení 

 1. Společnost SALVEDIA s.r.o. vydává dle § 1751 odst.1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP"). 

 2. Tyto VOP podrobně upravují práva a povinnosti mezi smluvními stranami.

2. Smluvní strany 

 2. 1. Poskytovatel: SALVEDIA s.r.o. , IČ: 17215722 Kontaktní adresa a sídlo: V Újezdech 568/5, 621 00 Brno Provozovna: poliklinika Kuřim, Blanenská 982/15, 664 34 Kuřim tel.: +420 605 161 850 (dále jen,,Poskytovatel") 

2.2 Klient fyzická nebo právnická osoba, které jsou poskytovány služby v rozsahu viz odst. 4. (dále jen,,Klient, Klientům, Klient, Klientovi, Klienty")

3. Poskytovatel služeb

Poskytovatel je provozovatelem nestátního zdravotnického zařízení a poskytovatelem zdravotní péče v rozsahu rozhodnutí KÚ JmK o registraci nestátního zdravotnického zařízení ze dne 6. 6. 2022. Poskytovatel poskytuje služby v provozovně na adrese poliklinika Kuřim, Blanenská 982/15, 664 34 Kuřim

4. Popis služby (dále jen ,, Služba" nebo ,, Služby")

Služba je poskytována na základě smluvního vztahu – ústní nebo písemné dohody o druhu, rozsahu, podmínkách a trvání poskytované Služby. Poskytovatel poskytuje svým Klientům na základě jejich poptávky následující služby:

4.1 Nutriční analýza, měření tělesného složení

Nutriční analýza spočívá v analýze složení těla na bioimpedančním přístroji zn. TANITA. V rámci této analýzy nesmí mít Klient kardiostimulátor a v případě, že jej má, je povinen tuto informaci sdělit Poskytovateli. Případné následky plynoucí ze zamlčení kardiostimulátoru na/v těle Klienta nese Klient a Poskytovatel není vůči Klientovi povinen žádným plněním. Klient má nárok v rámci analýzy na získání všech důležitých výsledků včetně jejich konzultace ze strany Poskytovatele.

4. 2 Individuální nutriční konzultace, dietetické doporučení, nutriční koučink

Nutriční (dietetické) doporučení svým významem zahrnuje doporučení jak pro zdravé, tak nemocné Klienty vzhledem k jejich zdravotnímu stavu. Tato doporučení jsou odsouhlasena Klientem, a na žádost Klienta ev. sepsána do zprávy, která může být do 30dní zaslána jako scan zprávy Klientovi zabezpečenou elektronickou cestou. Klient bere na vědomí veškerá doporučení od poskytovatele.

4.3 Vyhodnocení a zpracování individuálního výživového plánu

Klient je na žádost Poskytovatele povinen pravdivě zaznamenat všechny požadované údaje s cílem validního zhodnocení stravy v doporučeném období formou dle vzájemné domluvy. Poskytovatel dle vzájemné domluvy připraví individuální stravovací plán ve formě dle vzájemné domluvy. Klient je povinen uvést Poskytovateli veškeré alergie a intolerance, které jsou důležité pro individuální zpracování výživového plánu (jídelníčku).

5. Rozsah poskytovaných služeb

5. 1  Rozsah poskytovaných služeb je realizován dle ceníku viz ceník na:   https://www.salvedia.cz/cenik/

5. 2 Nabídka služeb obsahuje i uvedené ceny, přičemž ceny jsou konečné a zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou uvedeny na webovém rozhraní. Ceny jsou uvedeny bez DPH, jelikož Poskytovatel není plátce DPH. Služby, které nejsou uvedeny v ceníku mohou být poskytovány pouze po vzájemné domluvě a odsouhlasení obou smluvních stran včetně domluvené ceny.

5. 3 Nabídka služeb na webu je informativního charakteru a Poskytovatel si v případě nutnosti vyhrazuje právo na modifikace a úpravy nabízených služeb, přičemž Klient o tom bude informován.

6. Administrace a organizace poskytování služeb

6. 1  Objednávání služeb je možné uskutečnit : mailem info@diabetologie-kurim.cz nebo kontaktním formulářem: https://www.salvedia.cz/  

Odesláním žádosti o služby Klient potvrzuje, že souhlasí s těmito obchodními podmínkami, a že se s nimi plně seznámil v celém jejich znění. Smlouva se uzavírá distančním způsobem. K uzavření smlouvy dochází doručením potvrzení o přijetí Objednávky, které Poskytovatel zašle e-mailem na elektronickou adresu Klienta.

6. 2 Poskytování služeb je realizováno v daném termínu a čase dle oboustranné ústní nebo elektronické komunikace mezi Poskytovatelem a Klientem. Pokud Klient nabízený termín konání služby nepotvrdí, Poskytovatel služeb není povinen tuto službu uskutečnit.

Po domluvě a potvrzení termínu je Klient povinen se dostavit na sjednanou konzultaci řádně a včas. Doba konzultace trvá dle času předem zvoleného typu konzultace. V případě pozdního příchodu na konzultaci není Poskytovatel služeb povinen tento čas nahrazovat a konzultace bude ukončena v řádný čas tak, jak bylo předem vyhrazeno.

Klient je povinný v případě, že nebude moci dodržet sjednaný termín včas informovat Poskytovatele minimálně 48 hodin před stanoveným termínem mailem na janaeliasovant@seznam.cz, SMS nebo telefonicky na č. +420 722 655 411.

V případě akutních onemocnění pošle Klient SMS nebo informaci sdělí telefonicky na č. +420 722 655 411 nejpozději ráno do 8.00h v den plánované konzultace/edukace.

Pokud Klient zruší sjednanou schůzku méně než 48 hodin před domluveným termínem z jiných, než ze zdravotních důvodů, bude mu účtován poplatek 200,- Kč (slovy dvě stě korun), pokud nebude domluveno jinak.

Za předem určený, neomluvený a neabsolvovaný termín konzultace se peníze nevrací.

6.3 Poskytovatel není povinen přistoupit na objednávku od Klienta, který v minulosti neplnil řádně své povinnosti ve vztahu k Poskytovateli služeb, a to zejména při neuhrazení finanční částky za poskytované služby, popřípadě opakované nedodržení termínů domluvených konzultací. Dále může Poskytovatel odmítnout Klientem požadované služby, které nejsou v souladu s nabídkou poskytovaných služeb.

6.4 Služby Poskytovatele jsou poskytovány osobně v místě výkonu poskytované služby, nebo on-line, a to na základě domluvy s Klientem. Náklady vzniklé Klientovi na on-line konzultaci (internetové připojení, telefonní hovory) si Klient hradí sám, zároveň Poskytovatel neodpovídá za nemožnost připojení ze strany Klienta, za případné selhání internetového spojení, či nevlastnění příslušných softwarů.

6.5 Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu termínu sjednané konzultace, popřípadě zrušení domluvené (i zaplacené) konzultace :

  • v případě, že poskytovatel nebude schopen z důvodu pracovní neschopnosti, či jiné závažné překážky zajistit službu,

  • z důvodu zásahu vyšší moci.

V takových případech je Poskytovatel služby povinen o této skutečnosti Klienta co nejdříve informovat, a - při již zaplacené konzultaci a současně neúspěchu dohody o náhradní termín - neprodleně vrátit plnou zaplacenou částku za sjednanou službu na bankovní účet Klienta.

7. Odměna za služby, forma platby

7. 1 Odměna za služby je specifikovaná v ceníku služeb zveřejněném na https://www.salvedia.cz/

7. 2 Platba za poskytované služby je realizována předem a pouze bezhotovostně, a to na základě vystavené faktury ze strany Poskytovatele se splatností do 14 dní od vystavení faktury.

7.3 Po úhradě ceny bude Klientovi zaslána emailem na elektronickou adresu Klienta faktura jako řádný daňový doklad.

8. Garance služeb

8. 1 Poruší-li Klient povinnost zaplatit řádně a včas, je povinen dodavateli zaplatit smluvní pokutu ve výši 0,5 % denně z dlužné částky za každý den prodlení.

8. 2 Zaplacením smluvní pokuty není dotčeno právo na náhradu škody.

8. 3 Poskytovatel negarantuje Klientovi vyléčení nemoci nebo případných komplikací nemoci, včetně zlepšení zdravotních potíží, s kterými Klient navštívil ordinaci. Dále Poskytovatel negarantuje Klientovi požadovaný váhový úbytek/přírůstek.

8. 4 Poskytovatel se zavazuje na základě svého nejlepšího vědomí a svědomí poskytovat služby, které odpovídají současným poznatkům v oblasti medicíny. Dále se Poskytovatel zavazuje efektivně a smysluplně doporučovat takové kroky, které budou podporovat zdravý životní styl.

8.5 Služby Poskytovatele nenahrazují standardní lékařskou péči. Poskytovatel neodpovídá za jakékoli zdravotní komplikace a následky, které mohou být způsobené tím, že Klient nevyhledal lékařskou péči v situaci, kdy to bylo vhodné, nutné, nebo když mu to doporučil nutriční terapeut. Poskytovatel také nezodpovídá za jakoukoliv újmu a následky způsobené tím, že Klient nedodržoval pokyny lékařů, které se týkají nebo týkaly jeho zdravotního stavu.

9. Zpracování osobních údajů


V souvislosti s poskytováním služeb sděluje klient své osobní údaje. Zpracování osobních údajů se řídí dokumentem "Souhlas se zpracováním osobním údajů". Dokument je klientům předkládán před započetím poskytování služeb ze strany Poskytovatele, a je nedílnou součástí tzv. karty Klienta. Karta klienta je vedena v elektronické podobě.

10. Změna všeobecných obchodních podmínek

Poskytovatel si vyhrazuje právo na jednostrannou změnu VOP. Na klienta se vztahují VOP platné a účinné v době, kdy započne čerpání příslušné služby dle těchto VOP. Na práva a povinnosti těmito VOP neupravená se použijí příslušná ustanovení NOZ. Smluvní strany se mohou od VOP odchýlit a sjednat práva a povinnosti odlišně v písemné smlouvě, jejímž obsahem je úprava práv a povinností smluvních stran v oblasti poskytování služeb péče o zdraví.

VOP se uveřejňují umístěním VOP na webové stránce Poskytovatele. Se zněním VOP je povinen se Klient seznámit před zahájením služeb.

11. Závěrečná ustanovení 

11. 1 Všechny otázky touto smlouvou neupravené se řídí platnými právními předpisy České republiky, zejména obchodním zákoníkem. 

11. 2 Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 1. 11. 2024.

Vytvořte si webové stránky zdarma!